رواية نصفي الاخر الفصل الرابع 4 بقلم منه سامح

رواية نصفي الاخر الفصل الرابع 4 بقلم منه سامح

رواية نصفي الاخر الفصل الرابع 4 بقلم منه سامح 

 

البارت الرابع "

كاميليا بصتله بصدمة 

اكمل يوسف بهدوء:كانت بتكرهه امك ولما قولتلها اني بحب نغم وعايز اجوزها موافقتش وقررت انها تعمل حاجة تدمر علاقتنا وانا اقلب عليها وفعلا زورت صور ونغم كانت واقفة مع واحد اكنها حقيقة وده الي خلاني اعمل كدة معاها ....واكمل بحزن وندم:بعد ما سافرت انا وهي وده من تخططيها اني امشي من هنا وتجوزني علشان تكسر نغم اكتر وانا كنت غبي ماشي وراها في كل حاجة وواثق فيها بعد السفر بسنتين عرفت الحقيقة وعرفت ان نغم مظلومة وان كل ده بسبب امي كنت ندمان ومصدوم ومكسور وكنت نازل مصر علشان اقابلها واعتذرلها بس جالي اتصال ان امي عملت حادثة ومن ساعتها بقت زي ماانتي شايفة مشل*ولة وده السبب الي خلاني اقعد مهما كانت للاسف هي امي ..واتنهدت بحزن ودموع محبوسة:بس يارتني كنت رجعت اول ماعرفت الحقيقة كان زماني شوفتها واعتذرت لها ا انا ندمان اوي ياكاميليا  وتعبان ومكسور 






كاميليا بصدمة ودموع:انت عارف هي كانت عاملة ازاي من بعدك بقالها سةا بتلوم نفسها علي حاجة هي معملتهاش بقالها سنة بتلوم نفسها انك سافرت وسبتها انت كلمة كسرتها قليلة اوي .....بس عندي سؤال هو ازاي بتحبها وانت م واثق فيها 

يوسف بحزن:انا بعشقها بس الصور عمتني والغيرة

كاميليا بصتله:غيرة!!انت مسمي عدم الثقة غيرة انت مكنتش بتحبها يايوسف الحب يعني ثقة وانت مكنش عندك ثقة فيها يبقي ازاي بتحبها ولا هي كلام وخلاص....بس عارف انت علمتها انها متثقش في حد تاني كانت واثقة فيك ثقة بجد انت متستاهلهاش ....وامك دي حسبي الله ونعم الوكيل فيها وفيك

يوسف بصلها بحزن ومعرفش يرد .

وكاميليا قامت جابت مخدة ونامت علي الكنبة بضيق 

____________________________________________________







تاني يوم"

كاميليا عملت فطار وقعدت تاكل وسعاد خرجت لقيتها 

سعاد بهدوء:لي بابنتي تعبتي نفسك كنت خلي نهي تعمل "نهي الدادة الي بتخلي بالها من سعاد"

كاميليا ببرود وهي بتاكل:ليا ايد والله ياطنط 

سعاد استغربت طريقتها وسكتت 

اكملت كاميليا وهي بتبصلها:ولا انتي عايزة تسميني ياطنط م انا بنت ريهام الي بتكريها 

سعاد اتنهدت بتعب وحزن:انتي عرفتي ..مهما قولتي ليكي حق يابنتي 

كاميليا قامت بغضب وكرهه:انا م بنتك تمم ولا عايزة اكون بنتك ميشرفنيش اصلا 

سعاد بصتلها بندم ودموع :اكن نغم قدامي بس نغم كانت هادية 

كاميليا :متجبيش سيرتها علي لسانك استفدتي اي لما عملتي الي عملتيه انتي دمرتيها ودمرتي ابنك كمان وبعدين اي نظرة الندم دي انتو لي تعملو العاملة وتندمو وتعملو نفسكو طيبين لييي انتي لولا انك بقيتي مشلو*لة كان زمانك زي ماانتي اما انتي متغيرتيش علشان حد ...واكملت بدموع وضعف:كانت هادية وطيبة لي تعملو فيها كدة ماتت بكسرتها ووجعها منكو لله منكو لله ..وخدت شنطتها ومشيت وسابت سعاد بدموعها 

كاميليا نازلة وبتمسح دموعها بس خبطت في حد :م تفتح يااعمي انت 

يزن بصدمة :كاميليا 

كاميليا :انا زفت انت مين ...واكملت :يزن 

يزن هز راسه وقال :مين الي معصبك 

كاميليا :انت جاي لمين 

يزن :لمين يعني يوسف لسة نازل من السفر وجيت اشوفو ...وقال بااستغراب:صح بتعملي اي هنا ..اوعي تقولي يوسف ونغم اجوزو ده انا اطلع عنيهم 

كاميليا بصتله بدموع محبوسة ومشيت من غير ماترد عليه 

يزن استغرب بس سابها علي راحتها وطلع 

______________________







محمود :هتنفذ امتي 

سالم :النهاردة هنخلص عليه 

محمود بصله وابتسم بخبث وقال :م هتبقي لغيري ياكاميليا

___________________________________________________

باليل "

يوسف :تعالي نامي علي السرير انا هنام علي الكنبة 

كاميليا :م مهم انا مرتاحة كدة ....وبصتله وقالت بهدوء:شوفت يزن 

يوسف :امم بيحبك  علي فكرة 

كاميليا بدموع وهي بتفتكر الي عملته معاه وقالت :بجد 

يوسف بابتسامة :بجد 

كاميليا بصتله ووهي بتفكر ونامت

_______

سعاد :مينن هنا ....يالهوييي حراااميي يانهي يانهيي يايوسف 

الحقونيييييي..اااااه 

........ويتبع 

نصفي الاخر "

بقلمي mena"


                        الفصل الخامس من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×